سپه‌وند: برنزم را در برزيل به طلا تبديل مي‌کنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 2313
بازدید کل : 60174
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

فرزاد سپه‌وند پس از کسب مدال برنز رقابتهاي پرتاب ديسک بازي‌هاي پارالمپيک لندن اظهار کرد: مسابقه خوبي بود. خوشحالم که رکورد فوق‌العاده 58/39 را زدم. من اين رکورد را تا به حال نزده بودم حتي در تمرينات هم به چنين رکوردي نرسيده بودم. آخرين رکورد من همان 54 متر و 53 سانتي‌متر بود که در بازي‌هاي آلمان ثبت شد. در تمرينات پيش از پارالمپيک نيز 53/35 زده بودم. اکنون خيلي خوشحالم چون از رکوردم راضي هستم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا پيش‌بيني مي‌کرديد به مدال در اين بازي‌ها برسيد، گفت: من براي مدال به اين بازي‌ها نيامدم. آمده بودم تا رکوردم را جابجا کنم و حالا که به مدال رسيدم، خوشحال‌تر هستم. الان از اينکه زحمات خودم و مربيانم نتيجه داده، خوشحالم.

سپه‌وند در پاسخ به اين سوال که براي آينده چه برنامه‌اي داريد گفت: بايد با برنامه‌ريزي بهتر و پس از چند عمل جراحي کوچکي که خواهم داشتم براي آينده و پارالمپيک 2016 آماده شوم. حضور وارلي مربي بلاروس من در کسب اين نتيجه خيلي موثر بود. من اوايل با مصطفي بهرامي مربي دو و ميداني کار مي‌کردم، بعد از آن چندين ماه زير نظر عباس صميمي بودم و سپس وارلي مربي من شد. او از رکوردي که در اين بازيها زدم خيلي راضي بود.

وي گفت: حريفان من در اين ماده بسيار قدر هستند. من در پکن چهارم شده بودم و اکنون در دومين حضورم در پارالمپيک سوم شدم. البته مي‌خواهم در ريودوژانيرو اول شوم نه دوم. همچنين از زحمات تمام مربيانم و خانواده‌ام تشکر مي‌کنم و اين مدال را به تمام لرستاني‌ها تقديم مي‌کنم. 




:: بازدید از این مطلب : 2624
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
mahsa در تاریخ : 1391/6/17/5 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com