نگاهي به وضعيت نيمکت لرزان 18 تيم ليگ برتري


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 2323
بازدید کل : 60184
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1



به گزارش خبرنگار مهر، نيم فصل اول مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با برگزاري ديدارهاي هفته هشتم به نيمه راه خود مي‌رسد. تا به امروز که هفت هفته از ليگ دوازدهم برگزار شده، هنوز مربي برکنار نشده و استعفا نداده است که به نسبت فصل گذشته براي فوتبال ايران يک گام روبه جلو است! فصل گذشته در پايان هفته پنجم مسابقات ليگ برتر مديران دو باشگاه کرماني مس و مس سرچشمه تصميم به برکناري عبدالصمد مرفاوي و احمد سنجري گرفتند تا با اقدام خود در فوتبال ايران صاحب رکورد شوند!


در زير اشاره‌اي گذرا به شرايط تيم‌ها و نيمکت‌هاي مربيگري‌شان مي‌شود، نيمکت‌هايي استوار و در عين حال البته لرزان!


*منصور ابراهيم‌زاده (نفت تهران)


نفت تهران در ليگ دوازدهم آنقدر خوب کار کرده است که فکر تغيير و جابه‌جايي در کادر فني اين تيم فعلا به ذهن مديران اين باشگاه تهراني خطور نکند. ابراهيم‌زاده که از مربيان تواناي فوتبال ايران است، نفت را به خوبي متحول کرده و پاداش تحول در اين تيم جايگاه مستحکم او روي نيمکت زردپوشان تهراني است.


*زلاتکو کرانچار (سپاهان اصفهان)

مربي که سپاهان را فصل گذشته براي سومين بار قهرمان کرد و تيمش در اين فصل هم جزو تيم‌هاي مدعي و بالاي جدول است، قطعا عملکرد خوبي داشته. کرانچار حتي در روزهاي شکست و ناکامي تيم سپاهان نيز از گزند حملات رسانه‌ها و هواداران سپاهان در امان است و به جاي او دستيارش مرزبان محاکمه مي‌شود! با اين شرايط ماندن او در سپاهان قطعي است مگر اينکه اتفاق خاصي بيافتد.


*مجتبي تقوي (سايپاي البرز)

سايپاي مجتبي تقوي هم خوب بازي مي‌کند و هم خوب نتيجه مي‌گيرد. در اين شرايط آيا گزينه‌اي بهتر از تقوي براي اين تيم هست؟!


*علي دايي (راه آهن)

دايي با تيم راه آهن فراتر از انتظار عمل کرده است. او با تيمي که در دو هفته جمع شد رتبه چهارم جدول را در اختيار دارد. فعلا براي راه آهن گزينه‌اي بهتر و بزرگتر از دايي نيست و او نيز به غير از راه آهن تيمي را براي هدايت در تهران پيدا نمي‌کند. با اين اوصاف ادامه همکاري هم به سود راه آهن است و هم دايي.


*فرهاد پورغلامي (ملوان بندرانزلي)

نتايج خوب ملوان در هفته‌هاي ابتدايي ليگ دوازدهم و تعصب مردم انزلي به اينکه تيم اين شهرشان را بايد يک انزلي‌چي هدايت کند، باعث شده تا هدايتي و درودگر دست به کادر فني تيم ملوان نزنند، وگرنه آنها تا همين هفته هفتم نام‌هاي دهان پرکني را براي هدايت ملوان رديف مي‌کردند!


*توني اوليويرا (تراکتورسازي تبريز)

در اينکه تراکتورسازي، تيم فصل گذشته نيست تقريبا ديگر شکي وجود ندارد. تيم منظم فصل گذشته آزاد شده و اين آزادي بي نظمي‌هايي را به دنبال داشته است. توني که جايگاه قلعه نويي را در بين هواداران و خبرنگاران تبريزي ندارد، با نشاندن تراکتورسازي بر رده هفتم جدول به تعطيلات رفته است، تعطيلاتي که شايد براي آن پاياني نباشد.


حيي گل محمدي (صباي قم)

اگر مشکلات مالي برطرف شود، اگر مديران باشگاه صباي قم کمي توجه به کادر فني تيم فوتبال اين باشگاه داشته باشند، اگر همدلي‌ها در اين تيم افزايش يابد، اگر استعفاي گل محمدي پذيرفته نشود و ... اين مربي جوان فعلا در صباي قم ماندني است.


*محمود ياوري (فجرسپاسي شيراز)

فجر خوب نتيجه گرفته و فعلا خطر سقوط به ليگ دسته اول اين تيم را تهديد نمي‌کند، پس دليلي براي قطع همکاري با ياوري وجود ندارد. باشگاه فجرسپاسي به تجربه ياوري نيازمند است تا به تجربه برق شيراز دچار نشود.


*عبدالله ويسي (پيکان تهران)


ويسي تازه از پيکان مدل 91 رونمايي کرده است، پس نه او دل از محصول تازه رونمايي شده‌اش مي کشد نه مديران پيکان.


مير قلعه نويي (استقلال تهران)

استقلال با مشکلات متعدد مالي دست به گريبان است و هنوز مبالغ قرارداد بازيکنان اين تيم پرداخت نشده. در اين اوضاع و احوال نابسامان تنها کسي که استقلال را در آرامش نگاه داشته قلعه نويي است. جايگاه قلعه نويي در تيم استقلال خيلي محکم است، محکم‌تر از جايگاه سرمربي تيم صدرنشين ليگ!


*اميد هرندي (داماش گيلان)

بعد از مدت‌ها يک مربي بومي هدايت تيم داماش گيلان را برعهده گرفته و اتفاقا نتايجي بدي هم بدست نياورده است. هرندي حمايت شهر رشت را به دنبال خود دارد و خاطرش از ادامه حضور در داماش آسوده است. تنها دل نگراني او مي‌تواند بلندپروازي مالکان جديد باشگاه باشد و شايعاتي که هميشه اطراف دفتر امير عابديني به گوش مي‌رسد!


*اکبر ميثاقيان (آلومينيوم هرمزگان)


ميثاقيان روزهاي گرم بندرعباس و شرايط سخت آلومينيوم را پشت سر گذاشته، پس دليلي ندارد حالا که تيمش به ثبات رسيده جايي برود.


*ابراهيم قاسمپور (مس کرمان)

فراز و نشيب تيم مس کرمان در هفته ابتدايي ليگ برتر زياد بود. در اين شرايط اگر تصميم گيري با هواداران بعضا ناراضي تيم مس باشد راي به برکناري قاسمپور مي‌دهند اما مديران باشگاه مس و قاسمپور نظر ديگري دارند و فعلا در فضاي تفاهم (حداقل در ظاهر) کار را پيش مي‌برند. اين مربي خوزستاني تا زماني که مس به جمع فانوس بدستان بازنگشته مي‌تواند اميدوار به ادامه حضور در کرمان باشد.


*حسين فرکي (فولاد خوزستان)

فرکي هم شرايطي مشابه قاسمپور دارد با اين تفاوت که فعلا مديران باشگاه فولاد خوزستان از گزينه مورد نظر خود حمايت مي‌کنند. فولادخوزستان در هفت هفته نخست ليگ برتر خوب نتيجه نگرفته و فعلا مقصر اصلي ناکامي اين تيم فرکي است. اين مربي باتجربه را مي‌توان در زمره مربياني قرار داد که نيمکت‌شان سست و لرزان است.


*مهدي تارتار (گهر دورود)

مشکل اين روزهاي تيم گهر دورود بيشتر مربوط مي‌شود به مسائل مالي و کمبود امکانات تا موارد فني. در مقطع زماني فعلي شايد کمتر مربي باشد که با اين شرايط در تيم گهر قبول مسئوليت کند. فعلا تارتار اين مسئوليت را پذيرفته و کارش را پيش مي‌برد، مگر اينکه تيمش به بن بست برسد يا اينکه شخصا تصميم به جدايي بگيرد.


*مانوئل خوزه (پرسپوليس)

پرسپوليس ضعيف‌ترين نتايج خود را کسب کرده و هر هفته به انتهاي جدول نزديک‎تر مي‌شود. در ناکامي و افت پرسپوليس نقش مانوئل ژوزه پررنگ است اما رويانيان همچنان از اين مربي حمايت مي‌کند! تا ماداميکه رويانيان از ژوزه پشتيباني مي‌کند و اين مربي پرتغالي تصميم به جدايي نگيرد، شاهد حضور او در جمع سرخپوشان خواهيم بود، مگر اينکه طي روزهاي آينده اتفاقي تازه رخ دهد.


*آلبرتو کاستا (صنعت نفت آبادان)

قعرنشيني طي هفت هفته اول، کسب ضعيف‌ترين نتايج ممکن، ارائه بازي‌هاي نه چندان دلچسب و ... علت اينکه تيم صنعت نفت آبادان به چنين وضعيتي دچار شده، چيست؟ ضعف آلبرتو کاستا؟ تدارک تيمي نه چندان قدرتمند در فصل نقل و انتقالات؟ و يا ... . تا به امروز مسئولان باشگاه آباداني روي ضعف کاستا به اتفاق نظر نرسيده‌اند که اگر رسيده بودند، راي به برکناري او مي‌دادند. شايد با تغييرات در رده مديريتي باشگاه صنعت نفت آبادان اتفاقاتي تازه در اين تيم رقم بخورد.


*رسول کربکندي (ذوب آهن اصفهان)

وضعيت رسول کربکندي از تمامي مربيان ليگ برتري فوتبال ايران بدتر است و شايد اگر اوضاع باشگاه ذوب آهن به نابساماني امروز نبود، او خيلي زودتر از اينها از سمت خود برکنار شده بود. استعفاي دسته جمعي اعضاي هيات مديره باشگاه ذوب آهن و تداوم نتايج ضعيف ذوب آهن شايد به قرباني شدن کربکندي بيانجامد، مگر اينکه ذوبي‌ها رويه‌اي تازه را در پيش بگيرند و از شکست دست بر دارند 




:: بازدید از این مطلب : 1979
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
اسماعیل در تاریخ : 1391/6/20/1 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com