گل محمدی : گهر به راحتي امتياز از دست نمي‌دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2309
بازدید کل : 60170
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

يحيي گل‌محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازي صباي قم برابر گهر دورود تصريح کرد: تعدادي از مصدومان ما به اين مسابقه نمي‌رسند ولي ساير بازيکنان آماده هستند تا بتوانيم سه امتياز مسابقه را کسب کنيم. ما براي رسيدن به بالاي جدول نياز داريم که در اين مسابقه پيروز شويم.

وي در خصوص مشکلات گهر و کناره‌گيري مهدي تارتار از هدايت اين تيم خاطرنشان کرد: گهر در هفت بازي گذشته خود نشان داده است که به راحتي امتياز از دست نمي‌دهد. آنها تيم دونده‌اي هستند و به همين خاطر بازي سختي داريم. مشکلات اين تيم و نداشتن سرمربي نبايد باعث شود که بازيکنان ما مغرور و بي انگيزه شوند.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم درباره مشکلات مالي اين تيم هم تاکيد کرد: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که به زودي بخشي از قراردادهاي بازيکنان را واريز کنند. البته اکثر تيم‌هاي ليگ برتري با اين مشکل مواجه هستند و ما هم بايد به نحوي با آن کنار بياييم.

هفته گذشته بود که تعدادي از رسانه‌ها با استناد به صحبت‌هاي محمد رويانيان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از يحيي گل‌محمدي و علي دايي به عنوان اعضاي کادر فني اين تيم براي فصل آينده نام بردند. گل‌محمدي درباره حضورش در پرسپوليس گفت: من اولين بار است که چنين چيزي مي‌شنوم و برايم جاي تعجب دارد، چرا که هيچ صحبتي با مديران باشگاه پرسپوليس نداشته‌ام. شايد آنها براي سرمربي فصل بعد خود پيش بيني‌هايي انجام داده‌اند ولي در اينکه سرمربي چه کسي باشد به نتيجه‌اي نرسيده باشند.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره شکست تيم ملي برابر لبنان و دريافت گل روي يک ضربه ايستگاهي خاطرنشان کرد: تيم ملي نبايد راحت برابر چنين تيم‌هايي امتياز از دست بدهد. با اين شرايط بايد بدانيم که تيم ملي بيشتر از گذشته به حمايت نياز دارد. درباره دريافت گل روي ضربات ايستگاهي هم بايد بگويم که قطعا "کي‌روش" روي اين مسئله کار کرده است ولي بعضي از بازيکنان در طول مسابقه تمرکز خود را از دست مي‌دهند و چنين مشکلاتي ايجاد مي‌شود.

گل‌محمدي در پايان گفت: در چند روز گذشته حتي صحبت‌هايي مبني بر برکناري کي‌روش مطرح شده است که من کاملا با اين موضوع مخالفم. کي‌روش مربي بزرگي است و برکناري او در اين مرحله حماقت است. ما بايد به او اطمينان داشته باشيم و کمک کنيم تيم ملي به جام جهاني صعود کند.

تيم فوتبال صباي قم در چارچوب مسابقات هفته هشتم ليگ برتر، روز شنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم ميزبان گهر دورود است.





:: بازدید از این مطلب : 1526
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
پسرخوب در تاریخ : 1391/6/25/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
کربلائی در تاریخ : 1391/6/25/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
کربلائی در تاریخ : 1391/6/25/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com